  • Data: 2009-04-14 19:30:58
    Temat: Re: Peknieta wylewka.
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Sa tez rysunki z opcja zbrojona siatka.

    logowego_i_sciennego_poradnik_instalatora
    >>> http://www.e-instalacje.pl/pdf/instrukcje_montazu/20
    .pdf

    > Po prostu na czyms sie trzeba oprzec, najprosciej na instrukcji producenta
    > co tez zrobilem
    Ale producent daje ci gwarancje na max 10lat a co potem?
    Ja już miałem 'szczęście' uzytkować produkty które po roku i 3 mies
    padało, akurat to był telewizor, akurat sam umiem naprawiac to go
    zrobiłem ale później wyczytałem że to prawie norma :( szczególnie na
    elektronice a było to paręnaście lat temu, teraz to wiele sprzętów nawet
    końca gwarancji nie dotrzyma np odtwarzacze DVD Manty :)

    > No tak, ale jakie ma znaczenie 1cm, bo o wiecej nie wyobrazam sobie
    > podniesienia tego czysto technicznie, no chyba ze ktos by sie staral. :-)
    Widziałem jak to robią, tam gdzie poderwie to sie podniesie, ale siatka
    się wygina rogi zostają na styro, potem się ludzie dziwią że im rogi
    pękają, ja się nie dziwię :)

    > He, kolejna sprzecznosc. Gdzie nie gdzie mozna wyczytac, ze wylewek z
    > dodatkami wrecz nie powinno sie polewac, a dom z zamknietymi otworami jest
    > wystarczajacy by wylewki nie wysychaly zbyt szybko i polewanie nie jest
    > wymagane. :-))
    Ale to ktoś wymyślił bzdurę i inni ją powielają, zobacz jak robiłeś
    strop ile wody było w betonie i ile jeszcze mu dałeś aby nie popękał, a
    cementu było tam trochę więcej ale nie aż tyle żeby występowała taka
    różnica w pielęgnacji pomiędzy stropem a wylewką. W suchej wylewce jest
    za mało wody aby ona prawidłowo związała, dlatego jest słaba i pęka.

    > Moja wylewka byla robiona przy temperaturach bliskich 0 C. Nie polewalem, bo
    > balem sie mrozu. Moze to byl blad.
    Na pewno, ja robiłem we wrześniu a było już chłodno i miałem 4st w
    środku a mimo to polewałem, zresztą wykonawca który juz ponad 10 lat to
    robi, także zalecał polewanie i to obfite.

    > To jest jasne, w kazdym razie dziekuje Ci za rady.
    Proszę.

    --
    -----
    Pozdr