-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
Newsgroups: pl.misc.budowanie
References: <3...@g...com>
<5cddb7ca$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<5cdddfb8$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<5cdea49c$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<5cdedab4$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
<5cdee646$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
<5cdf12c2$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
<5cdf2021$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<5cdf30bd$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<qc0iae$jrn$3@news.icm.edu.pl>
<5ce3e708$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<qc366n$l33$1@news.icm.edu.pl>
From: Uzytkownik <a...@s...pl>
Date: Wed, 22 May 2019 12:58:37 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <qc366n$l33$1@news.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Language: pl
Lines: 64
Message-ID: <5ce52b62$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 5.173.105.11
X-Trace: 1558522722 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 525 5.173.105.11:6801
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:552599
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-05-22 o 11:53, Kżyho pisze:
> W dniu 21.05.2019 o 13:54, Uzytkownik pisze:
>> W dniu 2019-05-21 o 12:01, Kżyho pisze:
>>> W dniu 18.05.2019 o 07:56, Marek pisze:
>>>> On Sat, 18 May 2019 00:07:55 +0200, nadir <n...@h...org> wrote:
>>>>
>>>>> Rozumiem, że żeby uzyskać 5-cio letnią gwarancję, to trzeba
>>>>> dokonywać corocznych przeglądów. Ile pi*drzwi kosztuje taki przegląd?
>>>>
>>>> Przedstawiciel Thermagena powiedział, że w PL dają 7 letnią
>>>> gwarancję (co ciekawe w Holandii na ten sam kocioł dająjest 15
>>>> letnią) pod warunkiem, że co roku serwis z czyszczeniem kotła.
>>>> Dobre pytanie jakie koszta tego serwisu.
>>>
>>> Ja w swoim Junkersie też miałem opcję przedłużenia gwarancji do 5
>>> lat pod warunkiem corocznych przeglądów. Ale ostatecznie zrezygnowałem.
>>> Bo taki "gwarancyjny" przegląd był droższy od dobre 200-300 zł od
>>> tradycyjnego, który niczym się nie różnił oprócz tego, że dostawałeś
>>> pieczątkę na przedłużenie gwarancji (tamte też w książkę przeglądów
>>> wbijali, tylko gwarancja nie ulegała przedłużeniu).
>>> A że kocioł uchodzi za mało awaryjny, sam serwisant po cichu mi
>>> powiedział, że sam ma ten model u siebie w domu, bo jest BDB i że w
>>> jego przypadku raczej bez sensu z tym przedłużaniem gwarancji, to go
>>> posłuchałem i odpukać na razie bezproblemowo, a sporo kasy w
>>> kieszeni zostało.
>>>
>>> Pzdr
>>>
>> No i to już wystarczy, aby "znielubieć" takiego producenta. Zagrywka
>> poniżej pasa.
>
> Nie wiem do końca czy to zagrywka producenta czy tego akurat serwisu.
> Nie mniej z kotła jestem zadowolony i nie mam powodów ogólnie, żeby
> producenta znielubieć, bo póki co wszyscy znajomi zaskoczeni, że mam
> takie niskie rachunki ;)
>
> Pzdr
>
A co mają rachunki do kotła?
Obecnie wszystkie kotły są na podobnym poziomie technologicznym jeżeli
chodzi o sprawność. Gorzej jest z trwałością i bezawaryjnością.
Jeżeli chodzi o Junkersy to raczej należą do grupy tych mało awaryjnych,
choć i im się zdarzają awarie, a poza tym nic takiego ich nie wyróżnia z
tłumu. Na podobnym poziomie jest masa innych kotłów. Tańszych i
droższych od Junkersa.
Ale co się tyczy gwarancji - rozumiem, że warunkiem są coroczne
przeglądy przez cały okres gwarancyjny. Tylko dlaczego niby przy
przedłużonej gwarancji przeglądy mają być droższe? Tego kompletnie nie
rozumiem. To jest takie jawne lecenie w prącia, coby zniechęcić ludzi do
korzystania z tej przedłużonej gwarancji. Nie wspominając już, że jest
to nieuczciwa konkurencja, ponieważ klient wybierając produkt dostaje
tylko informację, że może przedłużyć gwarancję pod warunkiem corocznych,
płatnych przeglądów, a o tym, że są one droższe dowiaduje się już po
fakcie. Choćby tylko dlatego zwróciłbym się do producenta o przedłużenie
gwarancji i oświadczenie na piśmie, że cena przeglądów nie ulega z tego
powodu zmianie, a jak nie to niech sobie zabierają towar. Znam wiele
innych firm (np. Ariston, który daje 8 lat gwarancji), które nie lecą
sobie w chuja tak jak w przypadku Junkersa. A jeżeli to jest tylko i
wyłącznie inwencja twórcza serwisanta wbrew wytycznym firmy Bosch to tym
bardziej trzeba ich poinformować, że serwis leci w chuja i robi antyreklamę.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.05.19 13:01 Uzytkownik
- 22.05.19 13:31 Kris
- 22.05.19 17:21 Marek
- 22.05.19 18:32 Uzytkownik
- 22.05.19 19:37 Kris
- 23.05.19 11:39 Kżyho
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- ...a po nocy, przychodzi dzień...
- pierdolec na punkcie psa
- Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- Inteligentne oświetlenie schodów
- Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- Re: Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- szukam speca od mini-remontow (w w-wie)
- Sezon grzewczy kurła
- ogłoszenie widziałem na słupie WN
- miałem zły sen
- Wilgotnosciomierz?
- co się rzuca w oczy w PL
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-15 ...a po nocy, przychodzi dzień...
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-16 Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- 2024-09-23 Inteligentne oświetlenie schodów
- 2024-09-22 Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- 2024-09-22 Re: Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- 2024-09-18 szukam speca od mini-remontow (w w-wie)
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-11 ogłoszenie widziałem na słupie WN
- 2024-09-10 miałem zły sen
- 2024-09-09 Wilgotnosciomierz?
- 2024-09-08 co się rzuca w oczy w PL