    Date: Sun, 08 Dec 2013 20:04:26 +0100
    From: Jacek <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Piła akumulatorowa - doradźcie zakup

    W dniu 2013-12-08 19:54, Pszemol pisze:

    > Myślałem o alternatywie która byłaby prostsza w obsłudze, ale
    > może źle myślę i taka mniejsza pilarka łańcuchowa byłaby dobra.
    > Pomyślę...
    Teraz w Castoramie sprzedają takie małe spalinówki z uchwytem na górze,
    jak ten Stihl. Bodajże 249 zł. Całkiem dobrze leży w dłoni i myślę, że i
    na drabinie jedną ręką się spokojnie popracuje.
    Co do cięcia przy ziemi, to każdą piłe szlag trafi (no może łańcuchową
    szybciej). Ja na taką okoliczność zakładam stary łańcuch.
    Co do piły elektrycznej, to Stihl ma też taką łańcuchową z akumulatorem
    160 Wh. Spalinówka 1 KM to ok. 730 W. Mamy więc czas pracy z pełną mocą
    13 minut. Wygląda w teorii nieźle, ale ja się wyleczyłem z narzędzi
    akumulatorowych.
    Jacek