  • Data: 2009-01-20 18:15:51
    Temat: Re: Piwnica inaczej
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KS pisze:

    > A pomysł jest taki. Na etapie wyboru projektu zrezygnowałem z piwnicy
    > głównie ze wzgledu na to że na działce czasem jest problem z wodą deszczową,
    > a sąsiedzi miewaja wode w piwnicy. Uznałem więc że nie robię piwnicy bo
    > trudno by ją było zrobic dobrze za rozsądna cenę a wody w piwnicy czy
    > wilgoci nie chcę. Widząc jednak że przechowywanie żywności jest jakimś
    > problemem, zwłaszcza latem. Znalazłem takie coś.
    > http://www.spiralcellars.com/uk/description.htm
    > Na ww stronie proponuja cos takiego do przechowywania win. Ja chciałbym mieć
> [...]

    W zasadzie to zbiornik będzie szczelny, problem to raczej, czy on nie
    wypłyniejak ta woda podejdzie.
    Normalnie to taki zbiornik trzeba by zakotwić w gruncie.
    Kombinacja z ławami i fundamentem jest, zwłaszcza, że dziura spora,
    sciany się mogą obsuwać, dzwig etc.
    Nie wiem, czy to Cię zadowoli, ale czy nie szynciej i taniej zrobić
    sobie w ogrodzie na powierzchni taką piwniczkę, obsypać ziemią.
    Żadne wody gruntowe nie straszne a i dzieci będą miały fajną górkę do
    zjeżdżanianie mówiąc już o tym , że problemów technologicznych fura mniej.

    BR
    Igus'