  • Data: 2013-10-31 13:59:48
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 października 2013 11:36:42 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
    > Nigdy nie ukrywałem, że na tym zarabiam, ale dorobiłem się luksusu >sprzedawania
    tylko tego, do czego jestem osobiście przekonany i wiem, że jak >do mnie po paru
    latach zadzwoni dawny klient, to nie po to, aby zwyzywać, lecz >aby domówić.
    https://www.google.com/search?q=lion+odkurzacz&safe=
    off&hl=pl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=i09yUok
    vwobgBMikgNgD&ved=0CE4QsAQ&biw=1280&bih=853#facrc=_&
    imgdii=_&imgrc=ddFpLkh-uEvtyM%3A%3BobcoycaN5PWqBM%3B
    http%253A%252F%252Fimg3.sprzedajemy.pl%252F540x405_o
    dkurzacz-regenerato-804653.jpg%3Bhttp%253A%252F%252F
    sprzedajemy.pl%252Fodkurzacz-regenerator-powietrza-p
    rince-lion%252C207979%3B542%3B361
    Tu skrócony link: http://tiny.pl/qg748
    Dokładnie to samo móił facet od tego "urzadzenia" czy jak on to nazywał.
    Zaproś kogoś z tym Lionem do domu to na własnej skórze się przekonasz. Tez o targach
    mówił itp. To cudo ponad 6tys u akwizytora kosztuje. Zapros do domu na prezentację i
    posłuchaj jak to działa;)
    Zreszta jak widac po załaczonym linku ludziska sie tego wyzbywaja.
    A wez znajdż Sobie chwile czasu i poszukaj dyskusjie o tym Lionie.
    Prawie identyczne argumenty jak Twoje.
    Ja rozumiem:akwizycjato cięzka praca ale akurat pl.misc.budowanie to raczej nie
    target dla tego typu produktów.
    Ale w sumie ok- pytałem o indukcję podałes Swoja propozycję za co dzięki. Jestesmy
    jednak na grupie dyskusyjnej więc dyskutujemy o Bora coś tam.;)
    Póki co wychodzi że zadnych zalet coby uzasadniało cene 14tys. Chociaz znając życie
    pewnie podczas prezentacji akwizytor zjedzie z ceną gdzies do 5-6tys.
    Moim zdaniem i tak drogo ale nie moja kasa i jak kogo stac to jego sprawa.

    > W praktyce nie ma żadnej kampanii reklamowej, co przecież sami tutaj
    >potwierdzacie, bo dopiero ode mnie się o tym odwiedziliście.
    Przecież dokąłdnie na tym polega sprzedaz bezpośrednia. widziałeś reklamy Amway w
    telewizji np?
    > Marka dociera do końcowych klientów poprzez regionalne studia kuchenne.
    Jak kilka tysi takie studio ma z tego odpalone to i sprzedaje. Klient bogaty a kto
    bogatemu zabroni.
    > Sprzedaż w Polsce wymusili klienci, którzy widzieli to gdzieś na targach lub >u
    znajomych i jak przyszli do swojego regionalnego studia kuchennego lub >stolarza, to
    kazali mu BORA zamontować.
    Dobre;)