eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłyta indukcyjnaRe: Płyta indukcyjna
  • X-Received: by 10.49.27.137 with SMTP id t9mr1285qeg.34.1383566693889; Mon, 04 Nov
    2013 04:04:53 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.27.137 with SMTP id t9mr1285qeg.34.1383566693889; Mon, 04 Nov
    2013 04:04:53 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!npeer01.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!i2no8999944qav.0!news-o
    ut.google.com!9ni10200qaf.0!nntp.google.com!o2no17982287qas.0!postnews.google.c
    om!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 4 Nov 2013 04:04:53 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <l5826f$9iq$1@usenet.news.interia.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    References: <1...@g...com>
    <a...@g...com>
    <e...@g...com>
    <l4oesa$p5q$1@node2.news.atman.pl> <l4p686$g1n$1@news.task.gda.pl>
    <l4qe80$2m4$1@node1.news.atman.pl>
    <52755cbb$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <l57t7p$top$1@node2.news.atman.pl> <l5826f$9iq$1@usenet.news.interia.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 04 Nov 2013 12:04:53 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 1987
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:477617
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2013 12:59:12 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Znaczy klientowi nie robi to zadnej roznicy, poza tym, ze moze sie
    > poczuc wazniejszy dziamgajac cos sprzedawcy w twarz o odpowiedzialnosci.
    > Ale o tym juz bylo. Kompleks malego czlonka sie to nazywa.
    Przy niezgodności chyba można sie domagać zwrotu kosztów transportu do i od
    sprzedawcy, przy gwarancjji może byc sytuacja że na swój koszt trzeba sprzęt do
    serwisu wysłać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1