  • Data: 2013-11-09 11:36:59
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-09 11:14, MK pisze:

    > Nie,

    No i wszystko jasne.

    > ale to że nie spotkałem nie oznacza że takie zjawisko nie może
    > wystąpić. A nie spotkałem bo nie zajmuję się na co dzień remontami czy
    > nadzorami. Dla mnie argumenty ergiego są logiczne i spójne.
    > W mojej amatorskiej praktyce remontowej spotkałem natomiast sztywne, źle
    > założone uszczelki nie mówiąc już o uszczelkach w kształcie oringu (nie
    > wargowe).

    Tylko wiesz, jak zaczniemy rozpatrywac tematy z perspektywy "co by tu
    mozna jeszcze spieprzyc" to mysle, ze zabraknie nam miejsca w
    internecie. W dyskusji zatem zakladamy, ze pewne rzeczy robione sa
    prawidlowo, bo inaczej kazdy przypadek nadaje sie do indywidualnego
    rozpatrywania i nie mozna zdefiniowac zadnych ogolnych wnioskow.

    TK