    From: "Krzysiek" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Płyta indukcyjna - podłączenie
    Date: Sun, 25 Apr 2010 09:46:41 +0200

    > Czy masz podpiąć jedną fazę i czy 2?
    >
    > Pozdrawiam
    > Michał
    Skoro nie mogę podłączyć 3 faz, to chcę dwie. Zastanawiam się jak optymalnie
    połączyć 6 żył 2,5mm2, które mam doprowadzone w okolicę płyty. Naturalnie z
    płyty w takim układzie muszę zrobić wyprowadzenie czteroprzewodowe (L1, L2,
    N, PE).
    Prosto rzecz ujmując, czy w przypadku podłączenia czteroprzewodowego
    sparować po dwie żyły i podłączyć jedną parę do N, jedną parę do PE i po
    jednej żyle do L1 i L2 (wszystkie żyły 2,5mm2). Wydaje mi się być to
    rozsądnym rozwiązaniem, na granicy dopuszczalnych obciążeń kabli, ale może
    warto zrobić to jakoś inaczej. Stąd moje pytanie.

    Pozdr.
    Krzysiek