    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Plyta kg
    Date: Thu, 08 Dec 2011 07:17:28 +0100

    W dniu 2011-12-07 22:14, marcin.wajnert pisze:

    > folia zó?ta to paroizolacja - dajemy j? od ?rodkabudynku, tak aby wilgoae nie
    > przedostawa?a sie do warstwy ocieplenia -we?ny - poniewa? zawilgocona we?na
    > traci swoje w?a?ciwo?ci.
    >
    > odzewnetrzej strony - dach/?ciana szkieletowa-dajemy membrane
    > paroprzepuszczaln? - ?eby w razie pokazania sie wilgoci w warstwie
    > ocieplenia ta wilgoae mia?a gdzie uciec...
    >
    > zamykaj?c z 2 stron paroizolacj? robimy troche krzywde warstwie ocieplenia i
    > konstrukcji, która wilgoi raczej nie potrzebuje ;)

    No to niefajnie, najwyzej na wiosne zdejme plyty z zewnatrz i wymienie
    paroizolacje na membrane, szopa duza nie jest, w jeden dzien sie uporam.

    > P.S. GarboHonda jest ju? ukonczona ? ;)

    W zasadzie tak, stan surowy, prawie zamkniety, otynkowana, bez stolarki
    okiennej. Instalacje el. ukonczone, brak inst. CO
    :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl