    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Plyta kg
    Date: Thu, 8 Dec 2011 00:30:26 -0800 (PST)

    > Stawial to facet, budujacy zawodowo domy w Hiszpanii.
    > Folie dal zolta.

    jesteś pewien, że tę żółtą folię dał na zewnątrz ocieplenia pod
    płytami osb?
    jeśli tak, to ścigaj gościa, bo to nie drobny błąd, tylko porządna
    fuszerka, niech poprawia, co spartolił, bo to trochę zabawy z tym
    będzie...
    a jak już wywalisz folię, to najpierw przykręć osb, a potem daj
    membranę (wiatroizolację) i patrz, żeby była wysokoparoprzepuszczalna
    (są takie specjalnie na ściany, ja mam Tyvek Housewrap), dopiero to
    przykryjesz jakąś elewacja z desek, czy czegos tam, no chyba, że taki
    dizajn, że osb na wierzchu...

    pozdrawiam
    s_13