    From: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podatek od nieruchomości
    Date: Sun, 27 Apr 2014 18:58:01 +0200

    dddddddd wrote:

    > na pl.soc.prawo.podatki dostałem dokładnie odwrotną odpowiedź
    >

    > sęk w tym że zapowiedzieli się że chcą przyjść skontrolować,
    > umówieni
    > są 'w lecie' - bo nikt tam na co dzień nie mieszka

    jeśli żle zgłosisz to najwyżej będziesz musiał złożyć korektę i pewnie
    wyrównać podatek (dużo stratny nie będziesz)
    jeżeli poddasze ma być użytkowane jako poddasze to co się przejmujesz,
    bo co oznacza że "pomieszczenie nie może zostać przystosowane na
    mieszkalne", przy obecnych technologiach to obora może zostać
    przystosowana
    ja rozumiem, że pod nazwą przystosowanie kryje się jakieś sprzątnięcie
    a nie gruntowny remont, zakładam że nie ma tam ścian wydzielających
    pokoje - wtedy jesteś czysty
    co do tej drugiej części to wg definicji wiatą jest zadaszenie na
    słupach, u ciebie jest mur więc raczej na wiatę się nie załapiesz

    mam nadzieję że za dużo nie namieszałem

    jeffrey