  • Data: 2013-07-15 19:54:14
    Temat: Re: Podbudowa pod posadzkę...cd
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    Trochę się zdoktoryzowałem i faktycznie masz rację. Badania powinny być
    przeprowadzone płytą statyczną. Nie dotarłem natomiast nigdzie do
    danych, pozwalających choćby oszacować korelację pomiędzy VSS, a
    badaniem dynamiczną płytą. Producent (a w ślad za nim dystrybutor)
    uważają, że raz skalibrowana lekka płyta jest cacy (na okres powiedzmy
    roku) i nie przewidują jakiejkolwiek innej kalibracji porównawczej.

    Tak więc - po temacie, beton wylany, szkoda tylko że nie wiedziałem na
    jakie uproszczenie się decyduję biorąc badania dynamiczne (nikt nie
    podpowiedział).

    THX za uświadomienie. Jak masz jakieś porównania - zapodaj proszę.

    Miłego.
    Irek.N.