    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podjazd na zimę
    Date: Sat, 18 Sep 2010 16:32:46 -0700 (PDT)

    On 17 Wrz, 16:20, "Tom" <t...@i...eu> wrote:
    > Witam
    >  szukam alternatywnego pomysłu aby w zimę nie bać się zjeżdzać i wyjeżdzać z garażu
    autem.
    > Garaż jest pod domem i nachylenie tak z 15-20 stopni. Co roku albo regularnie
    odśniezam
    > podjazd, albo  polewam woda ciepłą i szybko wyjeżdzam :)
    > Czy są jakieś inne sposoby aby podjazd nie zamarzł ? Myślałem że kupie np.
    styropian i
    > położe na podjeździe ( tylko w miejscu jazdy opon ), wówczas nie zamarznie mi
    podjazd. Czy
    > macie może jakiś inny pomysł i pewnie lepszy ?
    >
    > pozdr
    > Tomek
    > ps. mówią że już w pazdzierniku zima będzie. Eh

    1. zadaszyc.
    2. uzyc jakiegos poliweglanu
    3. zrobic dach skosny tak aby snieg z niego chcial sam zjechac
    4. poliweglan przymocowac tak zeby lezal na konstrukcji ale dawalo sie
    go lekko podnosic
    5. jak sie w zime sniegu za duzo napada to podniesc troche daszek zeby
    snieg zjechal.

    inne rozwiazania to polsrodki.

    PS. Mozesz jeszcze rozwazyc nie chowanie auta do garazu, mniej sol mu
    zje podwozie...