  • Data: 2013-05-01 10:33:25
    Temat: Re: Podjazd - niesort 0-61 mm
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja nie robie podkladu pod kostke, tylko samodzielna nawierzchnie zwirowa
    > (tymczasowa lub stala).

    U mnie po wykorytowaniu drogi zasypałem grubym klińcem, na górę drobnym,
    ale wszystko sortowane. Okazało się, że po utwardzeniu (warstwami w
    trakcie zasypywania, płytą 400-ką) droga i tak się trochę degradowała -
    robiły się koleiny po kilku przejazdach ciężkiego sprzętu. Na górę
    poszedł więc drobny kliniec z dużą ilością wręcz pyłu. Wsiąknęło w drogę
    jak woda, ale spowodowało, że kamyczki przestały się ruszać. Droga
    jest jak skała, przeróżne samochody po tym jeździły z przemysłowym
    dźwigiem na wąskich oponach włącznie (nie pytajcie jakim cudem to
    przyjechało bez podczołgówki). Na fragmencie bez drobnej frakcji
    (tymczasowy przejazd) porozsuwały się pod nim kamienie - porobił żłoby,
    nawet wycisnął geowłókninę na górę, na drodze z pyłem nic - żadnego śladu!
    Duży samochód z 24 paletami zaprawy nie robi na drodze żądnego śladu czy
    ugięcia.

    Jest jeszcze jedna ciekawostka. Miałem stojącą wodę obok, jak
    przekopałem, to dosłownie strumień wlał się w drogę. Strumyk szerokości
    15cm i wysokości około 3-4cm znikał w obrębie 0.5m drogi! Najwyraźniej
    droga jest jak sitko. Chłonność jest niesamowita.

    O swoją drogę pytałem na grupie 19-go maja, jf dobrze mi doradził.

    Na życzenie zdjęcie zrobię, ale z góry wygląda na litą, zwyczajnie
    zapyloną drogę.

    Miłego.
    Irek.N.