    From: Jan <n...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Podkaszarka akumulatorowa
    Date: Tue, 04 May 2010 21:46:48 +0200

    W dniu 2010-05-02 21:05, pezet89 pisze:
    ...kto? u?ywa podkaszarek
    > akumulatorowych i m?g?by sie podzieli? do?wiadczeniami.
    ...=================
    Ja używam. Flymo 12V. Była jeszcze 6V ale to zupełnie do kitu - słaba,
    krótki czas pracy. Około 5 lat. Wymieniłem 1 akumulator. Praca ok 20
    min. "Obrabiam" nią brzegi trawnika i pod krzewami. Cichsza niż
    spalinowa. Nie narzekam.
    Uwaga! Podkaszarka NIE zastąpi kosiarki.
    Koszę też kosiarka bateryjną. Husqvarna 24V. Czas pracy 40 min (jak
    trawa nie za wysoka...). Kosiarka b. stara (chyba ze 6 lat). Po
    przejściach - wywaliłem elektroniczny układ sterujący, zostawiłem
    prostownik tylko. Koszę i jestem zadowolony.
    Ale ja jestem z reguły zadowolony ze sprzętu...:)
    Trawnik skomplikowany, ok. 300 m2.
    Z najbliższego koszenia wrzucę fotki...
    --
    Pozdrowienia