  • Data: 2010-07-10 15:26:13
    Temat: Re: Podlewanie deszczówką - linia kroplująca
    Od: "wolim" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał

    > Jeśli ten wąż jest taki tani, to kup kawałek i sprawdź, czy przy ciśnieni
    > słupa wody powiedzmy 3m (=0,3bara) cokolwiek wykapie z tego węża.
    > Nie podejmę się oceny czy 1000 l to dużo, ani tego jaki jest sens
    > budowanie w ogrodzie wysokiej konstrukcji pod zbiornik ważący ponad tonę w
    > celu zaoszczędzenia paru groszy.

    Kto tu mówi o oszczędzaniu i na czym? Chyba tylko na czasie, bo w tej chwili
    spędzam dziennie jakąś godzinę na podlewaniu.

    Taki kroplownik byłby dla mnie idealnym rozwiązaniem, ale jak się nie uda,
    to wrzucę zwykłą ruską pompę membranową (dającą wysokie ciśnienie) do beczki
    i podłączę zwykły zraszacz. A i kwestia programowania się rozwiąże, bo pompa
    może być podłączona do najtańszego programatora.

    Pozdrawiam,
    MW