eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePodłogówka jako chłodzenie domu - do jakiej temperatury mogę bezpiecznie schłodzić? › Re: Podłogówka jako chłodzenie domu - do jakiej temperatury mogę bezpiecznie schłodzić?
  • Data: 2018-08-05 19:24:21
    Temat: Re: Podłogówka jako chłodzenie domu - do jakiej temperatury mogę bezpiecznie schłodzić?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 5 sierpnia 2018 12:52:53 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    > Na czerpni 30C, a na nawiewie niewiele więcej niż na wywiewie. Znaczy że
    > bypass zamknięty, a odzysk "zimna" działa. Chyba że nie tak zrozumiałem? :-)

    Dobrze ale jak w chacie jest +24 z kawałkiem a na wywiewie pokazuje 28,
    to znaczy że powietrze lecąc rurkami nad sufitem się nagrzewa, przez co
    i nawiew nie będzie chłodniejszy niż te 28 bo się nie da.
    Jak na zewnątrz nie ma skwaru i poddasze nie jest nagrzane to temp. w chałupie
    praktycznie równa się temp. wywiewu.

    L.