  • Data: 2017-04-25 11:07:19
    Temat: Re: Podłogówka tak ale tylko tam gdzie przebywacie 4h
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Odnoszę wrażenie , że mieszamy dwie rzeczy:
    Ekonomię
    Bo ten system ma wiele zalet.
    Wprawdzie ma i parę wad, np najlepiej sie sprawdza przy podłogach mineralnych, czy
    duża pojemność cieplna, która jest zarówno zaletą, jak i wadą.
    Zdrowie.
    Nie mam podłogówki, ale bywam.W nogach jest miłe ciepełko.Ci, którzy mają ja w
    domach, przeważnie marzną tam, gdzie jej nie ma.
    Faktem jest, że nie powinno sie ciągle pogrzewać podłoża powyżej jakiej temperatury,
    bo szkodzi to nogom. Za mało krwi dochodzi do głowy, czy cóś.
    Obecnie jest to bodajże 27°, ale konowały zawsze mogą ją obniżyć.
    Ale może to reklama i marketing?
    Pozdro.abomito