  • Data: 2011-04-15 06:54:34
    Temat: Re: Podwójne gniazdko SAT.
    Od: Tomek C <a...@...sigu.> szukaj wiadomości tego autora

    "Yac", dnia 13-04-2011 o godzinie 08:39:40 w wiadomości
    <news:io3gfa$pn7$1@news.onet.pl> napisał/a:

    > Witam,
    > jestem na etapie rozprowadzania kabli koncentrycznych do domu - z
    > "talerza" do miejsc gdzie mogą się znajdować telewizory. Nie chcę
    > później kłaść kabli wierzchem.

    Jestem na tym samym etapie z tym, że potrzebuję jeszcze do tego gniazdo
    lan. Jeżeli nie masz tego w planie to pomyśl także o skrętce utp.
    Praktycznie wszystkie nowe tunery mają teraz wyjścia lan. Ja właśnie tak
    robię. Ciągnę 2xsat i 1xlan.
    Co do gniazdek to jedyne co mi wpadło w oczy to takie:
    http://allegro.pl/gniazdo-koncowe-onyx-2-x-sat-hurt-
    trojmiasto-i1546131205.html
    ale niestety nie ma lanu i nigdzie nie znalazłem czegoś takiego.
    Strasznie mi się to nie podoba, ale trzeba będzie się pogodzić z dwoma
    gniazdami bo innego wyjścia nie widzę.

    BTW: Instalację budujesz w oparciu na multiswitch czy diseqc?

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"