  • Data: 2010-11-05 23:50:58
    Temat: Re: Polaczenie podlogówki z grzejnikami ?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:2aa6dfd0-1796-4dff-9df8-3a1d04501c47@k14g2000pr
    e.googlegroups.com...

    > Moze tylko Ci sie tak wydaje ? Nie moga byc zimne! Wtedy by podlogi
    > wogole nie grzaly.. Musisz miec przynajmniej takie, ze nie chlodza
    > gola stopa :) Nie musi byc uczucia ciepla ale nie moze byc odczucia
    > zimna! A bez podlogowki - mroooooooz...

    No wlasnie laze w kapciach bo mi zimno w nogi. Jak przyjda znajomi na wodke
    to na poczatku wielkie zdziwienie, ze podlogi tak jak u nich z grzejnikami a
    w domu cieplo. Aktualnie temp. zasilania 23C a w domu 19 - 20C. Fakt, ze jak
    wyjde do nieogrzewanej kotlowni to posadzka jest nieco chlodniejsza, ale tam
    tez jest gres. Gdyby byly jakies np. panele to podejzewam, ze roznicy bym
    nie zauwazyl.

    Pozdro.. TK