    From: Budyń <b...@r...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Politycznie NTG
    Date: Wed, 3 Dec 2014 11:24:54 +0100

    Użytkownik "Krzysztof Garus" <g...@g...com> napisał w
    wiadomości news:e83b9f87-c0f9-4955-ba65-1ae858954bd7@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 2 grudnia 2014 14:54:32 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Użytkownik "Krzysztof Garus" <g...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:30418326-63c6-4cdd-baaa-71f8ec581d2d@googlegrou
    ps.com...

    > nie bardzo mi sie chce rozpisywac o poprzednich pytaniach bo wydaje mi sie
    > ze udajesz tylko ignoranta. Natomiast jak wygląda seksualizacja dzieci w
    > krajach "postępowych" to zobacz na przykład tu:
    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/nasiusiac
    -sloniowi-w-trabe-czyli-nauka-literek-po-norwesku-ro
    dzice-w-szoku-minister-rozbawiony,479696.html

    > Chcemy tego w polsce?

    >Kogos tam pogrzalo w tej Norwegii, ciekawe czym grzeje dom ;)

    >Co do naszej dyskusji, sugerujesz wiec ze nalezy uprzedzonym wobec gejow bo
    >jesli zaczniemy ich traktowac obojetnie to lgbt metoda malych kroczkow
    >wprowadzi wulgarne czytanki do >podstawowek? IMO troche za daleko posuniety
    >wniosek.

    Gdybysmy byli pierwszym krajem "zdobywanym" przez lgbt to miałbys prawo miec
    wątpliwosci. Ale nie jestesmy pierwsi i pół europy ma to juz za sobą - z
    punktu widzenia normalnego człowieka obłęd.
    I ten obłęd sankcjonowany jest karnie - jesli nie pozwolisz zeby na takie
    zajecia chodzily twoje dzieci to ci je zabiorą. (link z innego kraju chcesz
    czy wierzysz na słowo?)
    Zatem dokładnie wiemy jakie kroki będą podejmowane - a ty mówisz " za daleko
    posuniety wniosek". Gruba naiwność.

    Jedyną metoda jest powiedzenie STOP juz teraz. Tolerancja tak - ale promocja
    nie. I to tolerancja w normalnym zanczeniu które nalezy odczytywac "zaledwie
    tolerancja" czli wcale sie nie cieszymy ale pozwalamy na waszą obecnosc.
    Wspierac należy małżenstwa, a nie zawiązki partnerskie (zarówno hetero jak i
    homo). Nikt nie chce karac gejostwa za samo być gejem - ale promowanie tego
    powinno byc karane. Tak samo jak promowanie seksualizacji społeczenstwa
    (znów zarówno hetero jak i homo).
    Zaczyna sie mówic o legalizacji pedofilli i kazirodztwa. W niemczech
    zoofilia została zablokowana ustawowo nie dlatego ze jest zła, a pod
    pretekstem ochrony praw zwierząt.
    Laicka europa pozbywa sie zdobyczy cywilizacji wypracownanych przez
    tysiąclecia - a to wskazuje na rychły (w skali rozwoju ludzkosci) upadek.

    Umówmy sie, do takiej europy mi sie nie spieszy.

    b.