  • Data: 2014-12-04 14:02:15
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > KNP jest taką z definicji.

    Z definicji może i jest, ale w praktyce:

    - JKM poparł aneksję Krymu i działania okupacyjne Rosjan na Ukrainie

    Czy to jest wspieranie wolnego rynku na Ukrainie, a może to jest
    przeciwdziałanie ingerencji państwa w rodzinę?

    - Wipler okupował budynek utrudniając pracę PKW

    Czy blokowanie demokracji jest uznaniem każdego za kowala własnego losu?

    Ja wiem, że na sztandarach KNP ma hasła prawicowe ale ja ich oceniam po tym
    co robią a nie co mówią.

    Pozdrawiam
    Ergie