eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.ogrodyPolscy rolnicy będą mogli sprzedawać produkowane przez siebie wino › Re: Polscy rolnicy będą mogli sprzedawać produkowane przez siebie wino
  • Data: 2011-05-16 19:21:25
    Temat: Re: Polscy rolnicy będą mogli sprzedawać produkowane przez siebie wino
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:iqrm5c$r5r$1@news.vectranet.pl,
    niejaki(a): Dirko z adresu <j...@w...pl> napisał(a):

    > Hejka. Henryku, w miejscowości Łąck to możesz sobie tanie wino albo
    > ogiera kupić. :-)
    > A wracając do łąckiej śliwowicy, co to daje krzepę, krasi lica to
    > uważam, że jej picie powinno być nakazane w ramach pokuty za ciężkie
    > grzechy. Straszne paskudztwo. :-(
    > Pozdrawiam fuzlowo Ja...cki

    He he, tanie wino mam bliżej bo tuż za granicą, w Słowacji (ode mnie jakieś
    40 km) butla 5 litrowa włoskiego wina kosztuje 5 Euro. Ogiera nie potrzebuję
    :) a śliwowicę wmuszam gościom, niby jaka to wielka atrakcja i każdy smokcze
    jeden kielonek a potem daję na stół już uczciwą wódkę :) jakąś białą,
    czystą.

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek