    From: Osadnik <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pomiar temperatury
    Date: Sat, 07 Feb 2009 08:33:48 +0100

    Kris pisze:
    > Ponieważ mam troche wolnego czasu, budowa ogarnięta, a na przydomowo
    > ogrodoweh prace wiosenne jeszcze za wcześnie postanowiłem coś zrobić;)))
    > Proszę powiedzcie jak zrobić NAJPROSTSZY układ pomiaru temperatury w
    > pomieszczeniach.
    > Założenia: czujniki w pomieszczeniach a na kompie odczytuje temperaturę
    > z każdego pomieszczenie i ew. zewnetrzną.
    > Powiedzcie jakie najprostsze elementy zastosować i jakie oprogramowanie
    > w kompie.

    właśnie kończę powoli całą zabawę.

    pomiary - 1wire i DS18B20 (w przyszłości jeszcze inne rzeczy będę mierzył)
    interfejs RS232
    okablowanie - skrętka sieciowa
    Oprogramowanie - LogTemp (fiński)
    sterowanie urządzeniami przez przekaźniki - LPT (max 8 urządzeń, ale
    jest proste, zawsze można dołożyć kolejną kartę z LPT) i własna aplikacja.

    Jak chcesz szczegóły, zdjęcia to uderzaj na priv.
    Jak skończę to będzie publiczne (a to może potrwać)