  • Data: 2015-06-18 08:51:12
    Temat: Re: Pomozcie babie z brukiem
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Myślę, że wiekszość "powtarzalnych" form rynek zagospodarował. Innych nie
    > ma sensu robić, bo wyjdą Ci puzzle nie do poukładania.

    Swego czasu chciałem (a raczej moja żona chciała) w ogrodzie coś takiego:

    http://allegro.pl/kocie-lby-formy-forma-do-kostki-br
    ukowej-kamien-i5456568408.html

    Gotowe płytki do kupienia znalazłem tylko w jednym miejscu na śląsku (może
    teraz jest lepiej) a ich cena była ponad 100 zł za m2 czyli 3-4 razy drożej
    niż inne o tej samej grubości no i mieli tylko jeden rodzaj a form do wyboru
    jest sporo.

    Druga sprawa to tzw. chipsy - u nas tak wołają na "luźno" rozrzucone płytki
    na trawniku - taka forma ścieżki ale nieciągłej tylko co krok. Nazwa się
    wzięła od okrągłych plasterków granitu, ale ostatnio modne są różne inne
    "wynalazki". Ot np. taki jaszczur:

    http://allegro.pl/jaszczur-formy-do-kostki-brukowej-
    forma-jaszczurka-i5443703804.html

    W żadnym sklepie czegoś takiego nie widziałem albo stopy:

    http://allegro.pl/forma-do-kostki-brukowej-stopa-bla
    ck-foot-yeti-i5063583171.html

    te już gdzieś widziałem, ale pewnie też cena była abstrakcyjna.

    Dlatego zakładam, ze jak ktoś chce robić samemu płytki.kostki to nie
    tradycyjny polbruk tylko właśnie cos czego kupić się nie da lub jest
    absurdalnie drogie.

    Pozdrawiam
    Ergie