  • Data: 2013-03-14 11:43:57
    Temat: Re: Pompa ciepła powietrze-woda - podsumowanie sezonu.
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmmm no to ja napisze tak:
    Cały rok palenia węglem. Dom ocieplony 10cm styro. Około 120m2.
    Temperatury na poziomie 26-27 stopni (takiego mam palacza, z nim sie
    dyskutowac nie daje :) ).
    I spalone moze 1,5 tony wegla i miału. Razem 1,5tony.

    to ja z moim palaczem :) walcze ze za cieplo bo termostaty ustawia na 22 a
    ja się duszę,
    a twoj wali 26-27 stopni hehe chyba bym zdechł