  • Data: 2019-10-05 00:29:39
    Temat: Re: Pompa obiegowa wody - chyba mi się zepsuła
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak mam ryczałt to dla mnie rybka. Może być 150, wisi mi to i powiewa.

    Dzisiaj wodę "na ryczałt" w mieszkaniu spotyka się już tylko
    w ruderach komunalnych z bida-lokatorami, albo tzw. elementem,
    którzy odmawiają wykupienia swoich mieszkań za pół darmo od
    miasta i utworzenia wspólnoty mieszkaniowej, a z kolei miastu
    nie opłaca się już robić w takich slamsach generalnego remontu
    sieci wodociągowej i założenia liczników w mieszkaniach. Woli
    już dopłacać do tej wody, która pewnie bez ustanku bulgocze
    tam w rurach kanalizacyjnych, jako że ryczałtowym lokatorom
    to wisi i powiewa. No i panie, kto za to płaci? Pan płaci,
    pani płaci, my płacimy. Społeczeństwo! Jak powiedział inżynier
    Mamoń.