  • Data: 2017-04-07 23:30:27
    Temat: Re: Pompa od myjki
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawe co myc jak w lodzi teraz pm10- 16%. A na zadupiu w wodzislawiu pm10-31%.
    Niby 31% to nieduzo ale i tak dwa razy wiecej niz w bardzo duzym miescie. Co do
    napisow na domach. Robia je chamy co ze wsi do miasta przyjechaly sie osiedlic i sa
    jeszcze za krotko zeby miejskich manier nabrac. Od napisow na kamienicach i blokach
    sie nie choruje na pluca.

    Ales sie czepnal chlopa. Co ma poradzic na to, ze ma taki pm? Robi to
    jakas roznice w stosunku do mieszkania w domu? Gdyby mieszkal w Lodzi to
    co bys pisal?
    A napisy na murach to robia niedorozwiniete dzieci rowniez takie co
    czasy dorzewania maja dawno za soba. Wiem bo widzialem. Pedal na moich
    oczach te swoje freski wyczynial w okoliczy gdzie mieszkalem.
    Przygotowany z ambicjami na zaplecze Michala Aniola w plecaku, tylko w
    glowie siano a nie sztuka. Na pytanie czemu to robi odpowiedzial, bo
    moze i co mnie to interesuje, ale szybko sie zwinal zanim zdazyl bym
    wyjsc niedokanczajac dziela, bo to ryzykowna okolica byla w ktorej dane
    mi bylo sie wychowywac. Moze szkoda, ze nie poczekal, bo zwyczaje zlej
    ulicy moze sklonily by go do zmiany profesji. Z cala pewnoscia nie byl
    to mieszkaniec okolicznej gminy, tylko zwykly miastowy pedal, ktory w
    zyciu niczego swojego sie nie dorobi.

    Pozdro.. TK