  • Data: 2017-05-15 19:52:34
    Temat: Re: Pompa od myjki
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 maja 2017 15:15:56 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Kris - naprawiłeś tę myjkę w końcu? Nie chce mi się wątku śledzić.
    > Mam identyczną (ok 3 lat już) i ciekawym czy jak się zesra to jest sens
    > naprawiać.
    Nawet jak Tobie TIR po niej przejedzie to za ok 300zł masz nową
    http://myjki-lavor.pl/index.php?p636,zestaw-aluminio
    wa-pompa-i-silnik-do-myjki-lavor-obudowa-galaxy-160
    A silnik czy pompa osobno jeszcze tańsze
    Rozkręcałem tą moją tam nic więcej w środku nie ma.
    U mnie była jakaś pierdoła, kumpel pracujący w serwisie pilarek i kosiarek naprawił
    mi to za przysłowiową flaszkę