    From: "Jackare" <1...@1...tralala.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pomysł na grzejnik
    Date: Wed, 11 Jan 2012 09:17:57 +0100

    Użytkownik "ArekM" <a...@j...com> napisał w wiadomości
    news:jejf1g$7ne$1@inews.gazeta.pl...

    > Macie jakis pomysl na to, jakie i gdzie tam grzejniki wrzucic? Drzwi
    > balkonowe troche ograniczaja a grzejniki kanałowe musialby chyba zajmowac
    > pol podlogi, zeby wyciagnąc przy 50/40/20 wymagana moc :)

    zamontuj sobie grzejniki kanałowe wzdłuż ścian z oknami balkonowymi lub
    ogrzewanie ścienne w narożnikach ścian po obydwu stronach drzwi balkonowych,
    nie wiem co z tymi garderobami - bez ogrzewania mogą ci się tam robić
    bieguny zimna w których na zimnych ścianach mogłaby się wykraplać wilgoć z
    powietrza - pomieszczenia te wyglądają na spore - niewiele ustępujące
    powierzchniom sypialni. Ja bym tam też zainstalował ogrzewanie podłogowe lub
    ścienne ale nie wiem jaką masz wysokość ścian