    Subject: Re: Ponad 12.000 zgonów na covid19 wczoraj na świecie
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: marios <d...@f...gd>
    Date: Thu, 10 Feb 2022 21:42:00 +0100

    W dniu 04.02.2022 o 16:34, Myjk pisze:
    > Fri, 4 Feb 2022 14:58:08 +0000, ddddddddddddd

    > I jak zwykle wiesz lepiej niż lekarze. Taki *hint* dla ciebie:
    > to że chorował na raka nie wyklucza tego, że zmarł jednak na covid.
    >
    > Czy bezpośrednio czy pośrednio przez zawalone szpitale to już
    > inna kwestia. Taaaaak, wiem, szpitale wcale nie były i nie
    > są przepełnione z powodu covidu, to tylko urojenia medyków.

    Niedawno zmarła moja Ciotka, nikogo nie miała prócz mnie (rodzinę męża
    pomijam, bo zlewali ..), lekarz zadzwonił, mówił że 3x testy robili, ale
    negatywne, miała 94 lata a szpital był "od głowy".
    i uczciwie poinformował (przygotowywałem pogrzeb) że kowida żadnego w
    karcie zgonu nie będzie.

    Za to transport w swojej karcie wpisał kowid (co wyszło dopiero w
    f.pogrzebowej), zapakowana w podwójny worek
    i kłóć się teraz za 5 dwunasta że chciała być pochowana w ubraniu a oni
    przecież boją się - bo transport wpisał ...

    Także, ten tego, wszyscy sobie w ch. lecą i nie ma co łykać zalewu
    rewelacji z jakichś onanetów