    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Popękała mi posadzka - co z tym zrobić???
    Date: Fri, 23 Nov 2012 14:29:22 +0100

    Użytkownik "cte" <c...@o...eu.com> napisał w wiadomości
    news:50aa32ad$0$26693$65785112@news.neostrada.pl...

    > Z Cz-wy, polecana na grupach muratora. Wiem, murator... Ale gdzieś ekip
    > trzeba szukać.

    Ja jeslibym kiedys budowal jeszcze raz to bede bral najtanszych- mysle o
    wykonczeniowce- bo wiem ze i tak przy nastepnym remoncie domu poprawie to co
    spieprzyli partacze na poczatku. Uwazam ze trafienie na takiego co nawet za
    ciezka kase zrobi przyzwoicie to duuuze szczescie.

    Jak bedziesz pozniej kupowal meble to ci doradze zebys zlapal namiary na
    gosci ktorzy montuja meble np z IKEI w domach klientow i do nich uderzaj
    zeby ci powiedzieli czy meble a raczej firma ktora wybrales robi w miare
    solidne meble. Ci montazysci przewaznie znaja bardzo duzo firm producentow
    mebli i wiedza ktore sa ile warte.