  • Data: 2009-01-10 11:34:10
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message
    news:49687300$1@news.home.net.pl...

    > Koledzy już Ci powiedzieli. Są to po porostu korytka na tynkowe. Jest tego
    > cała masa.
    > Jeszcze co Ci mogę doradzić Kup dobry kable. Najlepiej FTP/STP cobyś mógł
    > sobie puścić po tym bez problemu gigabitowy eth.

    Ja bym zrobił dokładnie odwrotnie :-)
    Kupił dobre korytka i nie wytaniał na nich. Nie ma nic gorszego niż falujące na
    ścianie koryta które niesposób zamknąć i otworzyć więcej niż dwa razy.
    Kabel kupiłbym najzwyklejszy UTP 5e ze średniej półki. Z tym ekranowaniem bez
    potrzeby to jakaś mania. Ze świecą szukać poprawnie wykonanych i uziemionych
    instalacji ekranowanych a bez tego to prametry maja być szansę gorsze niż na
    UTP.

    TomekD