  • Data: 2009-01-10 23:53:54
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <t...@p...fm> wrote in message
    news:gkb6dc$1ua$1@news.interia.pl...
    [...]
    > No moze, latwiej pewnie bedzie kamerke na wprost bramy przyczepic i
    > ogladac np. w TV, albo zwyczajnie podejsc do okna, ja az tak leniwy nie
    > jestem. Fakt, ze zalezy jaka kto ma dzialke.

    No tak, tylko ze to niesie za soba znowu koniecznosc budowania oddzielnego
    systemu i proby laczenia go do pozostalych :).

    A wez wyobraz sobie, ze ktos dzwoni do drzwi jak Cie nie ma w domu, za to za
    chwile dostajesz mmsa na komore z filmikiem jak ten ktos podchodzi i naciska
    guzik. Albo po prostu dom wiedzac, ze cie nie ma, dzwoni na 3G i ty widzisz
    rozmowce i z nim rozmawiasz.

    Dzisiaj -- fajne, da sie zrobic, ale szkoda na to kasy ;).
    Jutro -- dzieki zigbee czy czemus tam -- latwe i tanie.