  • Data: 2009-01-11 18:32:10
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ehhhh ale tak ciezko zrozumiec ze cos co dziala u jednych nie dziala u kogos
    > innego?

    Nie mowimy o woodoo tylko o technice oparej na fizyce. A to zachowuje
    sie w sposob deterministyczny.

    > sprzet sprzetem ale po drodze jest jeszcze wiele innych rzeczy kotre moga
    > miec wplyw.
    > strop stropowi nie rowny, sciana podobnie.
    > u ciebie dziala u innego nie, sam widzialem dom gdzie do pokrycia calego
    > obszaru trzeba by dac ze 3 AP:)
    > dopiero instlacja AP ze standardem "n" troche uratowala sytuacje bo
    > wystarczyl jeden AP, ale transfery nadal byly bez szalenstw.
    > u kolegi rozmowa przez bezprzewodowy telefon w jednym pomieszczeniu
    > skutecznie rozkladala komunikacje notebook<>AP :) sprzet linsysa wiec nie
    > najwiekszy badziew :)

    No wez, bezprzewodowy telefon nie dziala w pasmie zajetym przez WiFi.
    Nie wiem jak musialby byc badziewny, zeby na 10-tej harmonicznej mogl
    zaklocac WiFi.

    > rozdzielenie sygnalu TV za pomoca WiFi(tutaj juz nie recze za firme bo
    > niewiem co to za firma) dzialalo mu dopoki po drodze(w kuchni) zona nie
    > wlaczyla kuchenki mikrofalowej :)

    Jesli ma taka kuchenke to pal licho niedzialajaca siec, uciekalbym z
    tamtad predko zanim mu jajka mikrofale usmaza :)

    > itd itp.
    >
    > sam widzialem stropy zelbetonowe 50 cm grubosci i naprawde zaden AP nie
    > chcial mi dzialac przez taki strop :)

    W domu jednorodzinnym? Takim budowanym w sylu bunkier?:) Bo nie wiem czy
    zauwazyles, jestesmy na grupie poswieconej budowaniu domkow, a w blokach
    to raczej nikt nie ma wielokondygnacyjnego mieszkania?

    > trzeba brac poprawke ze kabel dobrze poprowadzony dzialac bedzie zawsze, a
    > WiFi roznie. ja sam polecalem znajomym zawsze branie AP na probe i testy w
    > domu, bo u jednych dzialalo nawet OK u innych dramatycznie.
    > nie ma reguly

    No i wlasnie po to sie chodzi i mierzy sygnal, tak, zeby dobrac antene,
    zeby bylo dobrze. W najprostszym wypadku wystarczy przejsc sie z lapem z
    odpowiednim softem. Mozna dzieki temu uniknac wielu problemow. Natomiast
    tu widze dominuje teza, zeby kupic co popadnie, wlaczyc do pradu i ma
    dzialac. Jak sie tak robi to potem wlasnie sa efekty jak tu opisywane.