  • Data: 2009-01-14 09:35:52
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "rrr." <d...@w...or> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik T.M.F. napisał:

    > To jeszcze mi pokaz miejsce gdzie to napisalem. Chyba, ze nie odrozniasz
    > liczby mnogiej (podpowiedz - miejsca) od liczby pojedynczej (podpowiedz
    > - miejsce).
    Fakt, przeoczyłem. Mea culpa, co implikować może twierdzenia, że jeśli
    po wszystkich zalecanych przez Ciebie zabiegach działa w wybranych
    "obszarach" to nie działa w obszarach pozostałych. Czyli argument o
    wyższości rozwiązania bezprzewodowego nad przewodowym jest raczej słaby.
    Bo w przypadku kabla: o kurcze, nie przewidziałem tutaj gniazdek bo
    miała to być garderoba a nie gabinet.
    w przypadku WiFi" o kurcze ! moja cudowna antena i cudowny panel jest
    tak ustawiona, że nie obejmuje tego pokoju, który w planach był
    garderobą a teraz jest moim gabinetem.

    Choć zawsze można się bronić twierdzeniem, że brak pokrycia miejsc
    niechcianych jest elementem polityki bezpieczeństwa.

    > A jesli uwazasz, ze moc wypromieniowana przez antene 14dBi
    > jest wieksza niz przez antene 4dBi to radze przeczytac ten fragment
    > manuala jeszcze raz i jeszcze raz, az zrozumiesz o co biega.

    Po czym wnosisz ?

    > Tu juz bede upierdliwy, ale slowo haker znaczy raczej cos innego niz to
    > co miales na mysli i wynika z kontekstu zdania.

    Ja to wiem, ty to wiesz, a czy wszyscy inni czytający zrozumieliby
    gdybym użył innego określenia ? niekoniecznie. Jeśli zaś chcesz być taki
    poprawny to przeanalizuj konstrukcję zdania
    :"... przejsc sie po domu i sobie ustawic polozenie anteny, tak, zeby
    pokrywala miejsca gdzie bedziemy pracowac." ?
    przecież nie będziemy siedzieć na antenie ? albo też będzie stanowiła
    zadaszenie nad całym obszarem naszej pracy.

    I poza tym wszystkim jak już masz nadajnik o określonej mocy i antenę o
    jakimś zysku i kable o określonej tłumienności, to się nagle okazuje, że
    ..... łamiesz prawo :))

    pozdrawiam
    rafał