eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePoprowadzenie rur wentylacyjnych poddaszem w warstwie ocieplenia ? › Re: Poprowadzenie rur wentylacyjnych poddaszem w warstwie ocieplenia ?
  • Data: 2013-02-06 12:19:23
    Temat: Re: Poprowadzenie rur wentylacyjnych poddaszem w warstwie ocieplenia ?
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > A sufit podwieszany planowałeś tylko ze względu na wentylację?
    > Widziałem że ludzie robią tak i tak a nie mogę się doszukać, która
    > wersja jest lepsza. Czy upychać to w betonie w kształtkach, czy
    > podwieszać sufit i rury spiro...

    Zakupiłem wraz z projektem domu projekt wentylacji, ale wg mnie ten projekt był
    niedopracowany. Przy odrobinie logicznego myślenia udało się zmienić trochę układ
    rur, aby 1)zmniejszyć ilość dziur kując w stropie, 2)poprowadzić rury sufitem
    podwieszanym. Sufity podwieszane były planowane (kuchnia,
    wiatrołap,korytarzyk,łazienka) i właśnie tamtędy te rury poszły. Wg mnie to bardzo
    łatwy i tani sposób montażu rur, anemostatów, etc.

    Co do hałasu - OK, u mnie już działa częściowo (dół) - rekuperator storkair. Nic nie
    słychać w rurach, anemostatach. Jedynie szum przy czerpni i wyrzutni. Sam requ też
    niespecjalnie słychać.

    pzdr
    Bogdan