  • Data: 2011-05-16 10:09:22
    Temat: Re: Precz z GMO!
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:41fjvg11asq9$.1uaqf8dg0wczr.dlg@40tude.net...

    > Ograniczać, selekcjonować. Nie zwalczać w czambuł.

    Przede wszystkim ograniczać i selekcjonować ograniczanie i selekcjonowanie.
    Ostatni rząd komunistyczny (Rakowskiego) wprowadzając ustawę o
    przedsiebiorczości w oparciu, o którą do dziś funkcjonuje nasza gospodarka
    wprowadzała 17 działalności licencjonowanych. Dziś jest tego 317. Tak po
    kolei każdy następny rząd psuł reguły działalności gospodarczej powiększając
    szarą strefę.
    Pozdrawiam absmakowo
    skryba