    From: "szwagier" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projekt Migdal - przebudowa poddasza
    Date: Wed, 28 Oct 2009 16:01:34 +0100

    > No i niestety zrobilo sie juz ciasno. Tak sie zastanawiam nad przebudowa
    > poddasza aby zrobic tam ze trzy pokoje i garderobe. Wiazaloby sie to ze
    > zmiana kata nachylenia dachu aby podniesc to poddasze, wydluzeniem
    > kominow, ociepleniem wszystkiego no i oczywiscie kontrukcje pomieszczen
    > instalacje itp. Ten pomysl dopiero mi sie "narodzil" i zastanawiam sie
    > czy sie w to pchac. Pewnie jakies biuro architektoniczne dokladnie by mi
    > to wycenilo ale jakia jest Wasza opinia na ten temat? Jakie moglyby byc
    > mniej wiecej koszty? Wiekszosc materialow z dachu zostala by zuzyta do
> [...]
    Nie wiem jak dokladnie zostala rozwiazana konstrukcja ale moze jest
    mozliwosc podniesienia dachu?
    Silowniki unosza calosc do gory, od dolu podmurowanie, opuscic, zakotwic...
    tu jest nawet namiar na kogos kto to robil:
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,217,92414252,0,Podnie
    sienie_w_calosci_istniejacego_dachu_domu.html

    szwagier