  • Data: 2018-06-24 00:42:05
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-23 o 23:26, Kris pisze:

    > Nie wiem skąd te dane wziełes ale wg moich obserwacji nijak sie mają do
    re=zeczywistości
    > Mam od kilku miesięcy 58 cali, wczesniej kilka lat było 50 cali w tym miejscu,
    ogladam z 2,5-3 metra(bo troche z boku mam kanapę) i żaden to efekt kina. Żona
    centralnie naprzeciw telewizora siedzi tak ze 3,5 metra i tez uwaza że sporo większy
    obraz też byłby ok
    > Projektora nie mam ale podświadomie czuję że większy obraz żadnych tez byłby ok
    > Zreszta w kinie pierwsze rzędy foteli sa pewnie ze 4- metry od ekranu a ekran ile
    ma cali?
    > Tak więc te dane które podałes to jakies teoretyczne niewiele mające wspólnego z
    rzeczywistosci wg mnie sa

    Sam piszesz, że nie usiadłeś 2 metry od swojego telewizora i masz
    pretensje, że obraz za mały. Usiądź o te 2 metry, zgaś światła i sam się
    przekonasz.

    Nie wiem, w jakim kinie pierwsze rzędy są o 4 metry od ekranu, ale na
    pewno nie w żadnym multipleksie, w którym bywam. Ponadto miejsce w
    pierwszym rzędzie nie bez powodu jest/było zawsze najtańsze.

    --
    MN