    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projekty gotowe
    Date: Wed, 20 Mar 2013 20:51:51 +0100

    Użytkownik "gzk" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:5149f706$0$26694$65785112@news.neostrada.pl...

    > Może nie, może tak....
    > chodzi mi raczej o to, aby osoby czytający tą grupę
    > podchodzili z pewnym dystansem do tych rad wypisywanych
    > właśnie przez takich "chłopskich filozofów" jak Ty.

    A ja poprę Ergiego- na razie mialem do czynienia tylko raz z domkiem tzn z
    budową jednego typu domku na pieciu kolejnych dzialkach. Projekt typowy
    kupowany i zobaczylem kardynalne bledy w obliczeniach np belka trojprzeslowa
    byla liczona jako wolnopodparta z dwoma wspornikami na koncach. Przez to
    spieprzone bylo zbrojenie.
    Na paru projektach widzialem tez kwiatki takie ze na rzutach sa kominy
    ktorych nie ma na elewacjach badz odwrotnie w zaleznosci od tego czy to
    polepsza/pogarsza wizualizacje.
    Generalnie Ergie te typowki maja za zadanie sie sprzedac czyli podstawa to
    wizualizacja a reszta jest niewazna.
    Zreszta te projekty to chyba tylko studenci robia (pomijam podpisy i
    pieczatki). zaczynam dochodzic do wniosku ze jedyne od strony
    architektury/konstrukcji ( na innych branzach sie nie znam to sie nie
    wypowiadam ) projekty to sa te ktore pozniej sa realizowane przez
    wyspecjalizowane firmy produkujace lementy tych domow i je budujace