    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projekty gotowe
    Date: Thu, 21 Mar 2013 09:20:50 +0100

    Użytkownik "gzk" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Może nie, może tak....
    > chodzi mi raczej o to, aby osoby czytający tą grupę
    > podchodzili z pewnym dystansem do tych rad wypisywanych
    > właśnie przez takich "chłopskich filozofów" jak Ty.

    A możesz napisać jakie merytoryczne zastrzeżenia masz do mojej wypowiedzi?
    Ani nikogo nie zachęcam ani nie zniechęcam do projektów gotowych zwracam
    tylko uwagę by je sprawdzać to chyba dobrze? Czy może Ty uważasz, że należy
    do wszystkiego podchodzić bezkrytycznie. Skoro jaśnie pan architekt coś
    narysował t ona pewno jest dobrze, a skoro jaśnie pan fachowiec coś zrobił
    to też na pewno jest dobrze.

    Chciałbym żyć w takim świecie że mogę zapłacić fachowcowi i nie martwić się
    o kontrolę. Tak jak nie kontroluję dentysty ani chirurga, ale niestety
    doświadczenie zarówno moje jak i dziesiątek osób które zwracają się do mnie
    po pomoc potwierdza, że na dzień dzisiejszy trzeba wszystko i wszystkich
    nieustannie kontrolować.

    Pozdrawiam
    Ergie