  • Data: 2013-11-17 16:31:42
    Temat: Re: Prośba o opinię nt materiałów do wykonania domu.
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:6f44112f-7d9e-4b4a-9fe0-80311ae04ab5@googlegrou
    ps.com...
    W dniu niedziela, 17 listopada 2013 09:59:09 UTC+1 użytkownik M. napisał:

    > Pamiętam rozmowę jeszcze w 2007r. z wykonawcą docieplenia kamienicy. Do

    A ja pamietam jak w 2007 startnalem z budowa i odrazu mialem w planach
    ocieplanie styro 20cm. Zajrzyjcie do archiwum usenetu - 99% z tutejszych
    grupowiczow stukalo sie w czolo ze tak grubo i ze to nie ma sensu - dzisiaj
    wszyscy jak jeden uwazaja ze to jednak jest OK :D Za kolejne 5 lat wiekszosc
    bedzie chciala w domu montowac PC ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

    za 5 lat?
    wlasnie wpadl mi w rece nowy katalog Veissmanna
    najtansza pompa ciepla do c.w.u. netto 8410,- pln
    to juz jest nawet konkurencja dla piecyka gazowego...

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl