  • Data: 2009-08-15 08:19:21
    Temat: Re: Prosba o pomoc w sprawie dzialki.
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 pisze:

    > Mieszkalem w czasie studiow troche w Warszawie przy ul. Waszyngtona nie
    > daleko ronda Waszyngtona, od ulicy w tygodniu koszmar po prostu. Jedna noc
    > udalo mi sie tam przezyc, dalej nie dalem rady. Ludzie tam jakos mieszkaja i
    > po latach pewnie nie narzekaja, podobno do wszystkiego da sie przywyknac,
    > ale zeby tak bylo to przyjemne to nie powiem.

    He... zawsze się znajdzie coś, co będzie 'nie tak'...

    Ja mieszkałem trochę w centrum Krakowa przy ulicy po której jeżdżą
    tramwaje :-), potem mieszkałem już na osiedlach... do teraz zresztą
    mieszkam na betonowym osiedlu... :-) stąd może moje liberalne podejście
    do ewentualnego hałasu generowanego przez autostradę oddaloną o kilkaset
    metrów :-). Istotnie może ona być słyszalna, ale poziom tego hałasu
    będzie już tak stłumiony, że nie powinien być dokuczliwy :-)...

    No, ale łatwo się wymądrzać, kiedy sam buduję w górskiej dolince w
    Beskidach :-). Zainteresowany musi po prostu tam pójść, rozbić namiot,
    albo przynajmniej postawić sobie stolik i krzesełka, posiedzieć z żoną,
    pomedytować w ciszy... i posłuchać. Ocenić musi sam. :-))

    pozdrawiam
    robercik-us