  • Data: 2016-01-29 16:49:20
    Temat: Re: Prywatny wodociąg/kanalizacja w drodze gminnej.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 29 stycznia 2016 16:32:14 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Mam uwierzyc ze za flaszke czyli za 20 zlotych ktos Ci odsnieza cala zime. >Nie
    pierdol.
    Przez 8 zim może kilka razy była konieczność odśnieżenia
    Jak pierwszy raz napadało to zatrzymałem gościa który ośnieżał miejską drogę i
    poprosiłem aby na moją skręcił. Dałem na flaszkę i pamiętał o mnie bo później ze dwa
    razy tez było odśnieżone nawet nie wiem kiedy'
    Kolejnej zimy podobnie załatwiałem sprawę. Jednej zimy sąsiad tez tak załatwił(drogę
    mamy wspólną)
    W tym roku takiej konieczności nie było
    Tak więc z łopata nigdy nie odśneiżałem mojej drogi.
    Jak kiedyś przyjdzie czas że napada metr śniegu to może inaczej temat załatwię. Z 600
    metrów dalej mieszka gościu co ma Białorusią i zwykły ciągnik. Ma emerytuyrkę i sobie
    swoim sprzętem dorabia. Wykop pod wodę i kanalię(150metrów) plus zasypanie tego i
    wyrównanie zrobił mi za 500zł, czasami cos tam ciągnikiem za przysłowiowa flaszkę
    przewoził to pewnie i nie zbankrutowałbym gdybym go poprosił o odgarnięcie tą
    Białorusią tego metra śniegu.
    A nawet gdybym miał dawać 10zł codziennie przez miesiąc za odśnieżanie moich
    150metrów to bym nie zbankrutował. Dla kierowcy pługa to 2 minuty zboczenia z trasy