  • Data: 2015-06-22 19:55:20
    Temat: Re: Przeciętna wydajność elektryka
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 czerwca 2015 18:56:57 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

    > Chciałbym Was zobaczyć w akcji. Szczególnie jak wprowadzacie kable do
    > puszek i czy robicie oczka pod śrubki.
    Dobrze że napisałeś bo w nieświadomości żyłem że te czynności to tak skomplikoqanw
    są. Wprowadzić kabel, zrobić oczko;)A do zdjęcia izolacj to już super wypasionego
    fachowca trzeba
    >Jak prowadzicie kable na schodach w te dwa dni.
    Ano schody w domu mam- zdradż co skomplikoqanego w tym jest?
    Instalacja elektryczna to najprostsza do zrobienia instalacja w domu i dodatkowo nie
    wymaga psiadania skomplikowanych, drogich narzędzi. Wymaga myślenia ale to jak
    wszędzie. Nie wiem czemu robić z tego wiedzę tajemną

    > W układzie "w gwiazdę" to wychodzą normalnie jakieś magistrale na
    > ścianach jak w bunkrze Adolfa, połapane na te wyłażące spinki. Milion
    > otworów. No ale kto bogatemu zabroni.
    Ja w gwiazdę nie robiłem, ale w gwiazdę prościej tylko kabli więcej
    > To ja już wolę "zaszywać" te rozdzielnice.

    Jak Tobie napiszę że moją 36polową rozdzielnię facet zaszył w 3-4godziny i skasował
    50zł to też pewnie się zdziwisz.
    Przed odbiorem gość pomiary robił i tylko 1gniazdko do poprawy miałem więc raczej
    dobrze zrobiłem.
    > No ale ja pasek rozrządu wymieniam w 7 godzin ;)
    No i git;)