  • Data: 2009-12-15 11:45:12
    Temat: Re: Przerastające Tuje
    Od: "e-kran" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "e-kran" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Teoretycznie masz rację. Ale ja wolę nie widzieć sąsiada :) I tak grabię po
    > swoich dzrzewach, więc te kilka obcych by mi nie przeszkadzało.
    > Wojtek

    Autor wątku napisał, że wrastają mu na prawie 1,5 metra przez ogrodzenia. Nie
    mam podstaw aby nie wierzyć. Tak czy owak, te 1.5 metra to już z pewnością
    przesada. No chyba, że ma się działkę 30-50 arów, i nie bywa zbyt często w tej
    części posiadłości ;-) Ale z opisu autora wątku wynika, że to jednak nie ten
    przypadek.

    Pozdrawiam
    e-kran