  • Data: 2012-01-23 18:22:09
    Temat: Re: Pytan kilka :)
    Od: pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na mocowanie z czoła płyty nie wpadłem a jest to chyba najlepsze
    rozwiązanie :) Dzięki.
    Trzeba tylko się chwycić dolnego betonu bo tego co jest nad steropianem
    mam tylko ok.3-4 cm i dobry kołek czy kotwa mogą to rozsadzić.
    A balkon spory bo prawie 8m2 to i dolny beton gruby.
    Pytanie dodatkowe : czy warto go ocieplać od dołu ?
    Zbrojony i wylewany był razem z wieńcem i stropem.

    Płytka nieco wejdzie pod drzwi aby woda spływała na płytkę.
    O mostek się tak nie boję ponieważ wydaje mi się że gruba warstwa pianki
    która jest pod drzwiami to odpowiednio zaizoluje.
    Większy ewentualny mostek i tak będzie chyba przez beton

    A tak na marginesie to wystarczyło raz niedopilnować izolacji pod górną
    wylewką i trzeba było górna wylewkę skuwać i ponownie izolować i
    zalewać. Po prostu izolacja nie była podwinięta na ścianę a nawet
    częściowo do niej nie dochodziła :)