  • Data: 2013-03-27 10:27:07
    Temat: Re: Pytania do Experta
    Od: "Expert Muratora" <J...@p...murator.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek grzecznie napisał:
    > Mam 25 lat, jestem bezrobotnym absolwentem jednej z prywatnych
    > uczelni wyższych. Chciałbym wybudować nieduży domek (tak do
    > 400m2), gdzieś w dobrym miejscu, najlepiej w jednych z dużych
    > miast (może być Mokotów w Warszawie). Jaki będzie dla mnie
    > najbardziej optymalny sposób finansowania inwestycji?

    Optymalnym sposobem finansowania dla Pana będzie gotówka.
    Przytoczę przykład Kasi Tusk, bezrobotnej studentki renomowanej uczelni,
    która to właśnie zakupiła za 1,5 miliona złotych gotówki piękne mieszkanie w
    warszawie, auto o wartości 0,5 miliona złotych też zakupiła za gotówkę i
    jest jak na razie zadowolona.
    Pan już jest po studiach, więc proponuję zakupić kilka mieszkań, wynająć i z
    czynszów skromnie żyć. Dziękuję za uwagę.