    From: SJS <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pytania do Experta - sam tego chciałeś
    Date: Thu, 28 Mar 2013 08:18:54 +0100

    W dniu 2013-03-28 00:12, animka pisze:

    > Nie widzę tego postu.

    post z godziny 10.10 czyli wcześniejszy o 19 minut od tego na który się
    nabrałaś
    cytuję:
> [...]
    > specjalnymi, co czyni mnie ekspertem w budowlance. Dlatego proszę śmiało
    > zadawać pytania a ja udziel fachowych odpowiedzi za free.

    Ekspert na bazie informacji zawartych w Muratorze?
    Nie za wcześnie?
    Przecież 1 kwietnia to dopiero w poniedziałek"

    a cała wyliczanka dla Muratora to przecież żart w żarcie
    bo jest oparty na zbiorze z sufitu wziętych informacji jakie pojawiły
    się w ....Muratorze

    --
    sjs